Диференціал – це стилізована навчальна модель, інтерактивний навчальний посібник, призначений тільки для вивчення основ і принципів роботи його механізмів. Диференціал створено для того, щоб провідні колеса, розташовані на одній осі, могли обертатися з різною кількістю оборотів і проходити різні за величиною відрізки шляху за однаковий час. Даний механізм дозволяє автомобілю здійснювати повороти без пробуксовки коліс, запобігає ковзанню коліс, зменшує знос шин і полегшує поворот автомобіля.
Склавши Диференціал, Ви можете розблокувати його, зафіксувавши важіль блокування у положенні Вгору (UP). Обертаючи привідну шестерню або колесо, приводимо в рух обидва колеса. Переміщаючи важіль навантаження вправо і вліво, можна плавно регулювати блокування коліс (лівого або правого, незалежно одне від одного). Якщо опустити важіль блокування вниз (положення Внизу "Down"), обидва колеса жорстко зчеплені між собою. Вони обертаються разом (від привідної шестерні або від колеса) або блокуються одночасно (важелем або колесом).
Автомобільний диференціал винайшов французький інженер і механік Онесіфор Пеккер в 1825 році. У 30-х роках 20 століття німецький конструктор Фердинанд Порше значно вдосконалив механізм.
Основне застосування "диференціали" знайшли як частина трансмісії автомобілів. Їх використовують для поліпшення керованості та прохідності транспортного засобу.
Механізм Диференціала складається з:
|
STEM-модель «Диференціал» розроблено як інтерактивний наочний навчальний посібник. Він легко збирається без клею і інструментів. Все, що потрібно для складання, вивчення і взаємодії з ним, Ви знайдете у наборі:
|
Немає відгуків про цей товар.